ВЕРХОВНИЙ СУД УКРАЇНИ
ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Українська  |  English
Головна сторінка
Друк
 17. Виходячи із загальних засад пріоритету законів над підзаконними нормативними актами при визначенні розміру щорічної допомоги на оздоровлення, передбаченої Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорно­бильської катастрофи», необхідно керуватися нормами цього Зако­ну, яким не тільки надано право на таку виплату, а й визначено її розмір.
Обмеження зазначеної виплати розміром, установленим постановою Кабінету Міністрів України «Про компенсаційні виплати особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», є незаконним
 18. Розмір річної плати за ліцензію на право імпорту, експорту й оптової торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами визначається нормою Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», чинною на момент настання строку такої сплати. Оскільки розмір чергової річної плати збільшено законодавцем до настання періоду, в якому позивач мав здійснювати ліцензований вид діяльності, додатково сплачена за продовження дії ліцензії сума не є надмірно сплаченою і не підлягає поверненню
 19. Зняття територіальним органом Пенсійного фонду України приватного підприємця з обліку як платника збору на обов’язкове державне пенсійне страхування на підставі інформаційного повідомлення органу державної реєстрації без заяви самого платника є неправомірним
 20. Виправлення органом Пенсійного фонду України помилки, внаслідок якої позивачу була призначена пенсія у більшому розмірі, ніж належало, та приведення розміру пенсії у відповідність із вимогами чинного законодавства не можна вважати порушенням права позивача на пенсійне забезпечення
© 2018. Верховний Суд України. Розробка Віадук-Телеком